joi

Costume de baie retro


Deoarece temperaturile par că au de gând să rămână ridicate odata ce vara se apropie atât de repede, primul gând care mi-a trecut prin minte a fost să merg la mare.

După ce am ajuns la concluzia aceasta, am realizat că trebuie să-mi cumpar un costum de baie, așa că am început să caut .Cele care mi-au atras atenția  au fost costumele de epocă, mi se par atât de chic si feminine. Deși acoperă mai multa  piele decat de obicei nu mă deranjează pentru că eu nu sunt un mare fan de bronzare excesiva. De fapt, în zilele de demult (secolul 18), costumele de baie a fost create special pentru a mentine pielea albă și neatinsa de soare. Pot doar să sper că fetele din aceste zile pun in practica pe această idee (nu radical), prevenirea consecințelor nocive ale razelor ultraviolete și raze X de expunere.

Mai jos sunt câteva fotografii cu costume de baie retro, am ales special cele cu model (puncte sau dungi), deoarece sunt mai speciale, în opinia mea.



6 comentarii:

  1. Anonim13:58

    gorgeous pics! i love retro swimwear!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely pics, I think clothes from the 70s, 80s etc are making their way back slowly.

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm loving the dotted one:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Retro = love ! These are awesome, such good posture they had!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vintage vintage vintage I like it!!!
    I just discover ur blog and it's really hype! ;)
    If u like vintage, u gonna like my blog!

    http://frederiquekragbe.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim20:14


    RetroSwimwear.com
    has some great vintage inspired swimsuits as well!

    RăspundețiȘtergere