luni

Masha Kirsanova in Amica Italy March 2010

Îmi amintesc de când eram mica, mi-am dorit mereu să fiu o balerină, pentru că arata atât de frumoase și divine, asemănătoare cu îngerii. Acum am aceeasi pasiune, admir modul în care acestea pot merge  pe vârful de degetele de la picioare lor și încă să fie capabile să se miște atât de delicat și ușor. Ador, de asemenea, tinutele, mai ales fustele tutu. Acest editorial este inspirat de miscari de dans de balet, iar modelul poartă rochii lungi care curg (obiecte care sunt prezente pe mai multe podiumurile din colecțiile de primăvară). Aspectul  este fragil și feminin, cele mai bune două caracteristici pe care o femeie  le poate avea, în opinia mea.

Source:Full Article

2 comentarii:

  1. Anonim11:18

    in legatura cu moda nu am nimic de comentat pentru ca nu ma pricep dar respect creatia altora...dar pozele cu fetita asta care e piele si os..e chiar trist...

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune-mi,cand vezi poze cu oameni obezi de peste 200 de kg nu e trist? Modelul e intr-adevar slab(asta e meseria lor) insa si pozitiile o fac si mai slaba

    RăspundețiȘtergere